Medewerkers moeten zich klantgericht en professioneel gedragen, maar ook bezoekers moeten zich aan onze gedragsvoorschriften houden. Hieronder vindt u de gedragsregels die gelden voor zowel bezoekers als voor overige betrokkenen.
• In de spreekkamer(s) en of andere werkruimten, worden in principe alleen personen toegelaten die van belang zijn voor het betreffende gesprek.
• Drank- en drugsgebruik: bezoekers onder invloed van drank of drugs worden geweigerd.
• Het is verboden om op kantoor van de Hafkamp Groep, drank of drugs te gebruiken.
• Het is verboden om op ons kantoor te roken.
• Omgangsvormen: medewerkers behandelen de bezoeker met openheid, integriteit en respect. Dit gedrag verwachten wij ook van onze bezoekers.
• Beledigingen of discriminerende uitspraken, schreeuwen, schelden en dergelijke worden door ons niet geaccepteerd.
• Agressief gedrag wordt door ons niet geaccepteerd.
• Wij doen zonder meer aangifte in geval van (telefonische) bedreigingen, vernielingen, gooien met voorwerpen, handtastelijkheden, lichamelijk geweld en/of stalken.