Debiteurentevredenheid



Wij werken als verlengstuk van onze opdrachtgevers. Dit betekent dat wij uw klant-debiteuren persoonlijk en met respect benaderen.

 

Om onze dienstverlening voor uw klant-debiteuren telkens te kunnen verbeteren voeren wij permanent een debiteuren-tevredenheidsonderzoek uit.  Zo zijn we trots dat onze dienstverlening met gemiddeld een 8,01 gewaardeerd wordt door klant-debiteuren.

 

Elk kwartaal delen we de resultaten met onze opdrachtgevers. Bekijk hier de resultaten van januari t/m maart 2024.

 

 Resultaten

 

Belangrijke onderdelen die wij meenemen in ons onderzoek zijn:

  • Communicatie en contact
  • Taalgebruik in brieven en e-mails
  • Gebruiksgemak van onze website
  • Hulpvaardigheid van onze medewerkers
  • Inlevingsvermogen
  • Ervaring met onze organisatie
  • Verbeterpunten in onze benadering

 

Neem contact op