Persoonlijke aandacht



De rode draad in onze werkwijze is het persoonlijke contact dat we zoeken met onze opdrachtgevers en hun klant-debiteuren. Wij zijn van mening dat persoonlijk contact de gewenste resultaten enorm bevorderd. Begrip, respect en communicatie vormen een solide basis voor een gestroomlijnd incassotraject. 

Wij investeren in persoonlijk contact en communiceren bij voorkeur via rechtstreekse lijnen. Onze medewekers zijn getraind om op een correcte manier te communiceren met opdrachtgevers en klant-debiteuren. 

 

Daarnaast krijgen dossiers bij ons een vaste dossierbehandelaar. Zo werkt u als opdrachtgever met een vast contactpersoon die de ins en -outs weet van uw zaken. Zaken worden behandeld in branche-specifieke klantteams die gespecialiseerd zijn in uw type vorderingen. Bij voorkeur communiceren wij telefonisch met u om te overleggen over de dossiers en/of het bepalen van de incassostrategie.

 

Omdenken in incasso 

Onze medewerkers gaan op een respectvolle manier te werk met oog op uw reputatie. Wij gaan om met uw klant-debiteur alsof we een verlengstuk van uw organisatie zijn. U hoeft dus niet te vrezen voor imagoschade. Dit noemen wij merkwaardig incasseren: wij incasseren op een manier die uw merk waardig is.

Omdenken in incassotrajecten houdt het volgende in:

  • Vertrouwen in plaats van wantrouwen

  • Motiveren in plaats van sommeren

  • Stimuleren in plaats van procederen

  • Activeren in plaats van forceren

Onze aanpak is volledig in lijn gebracht met de SRCM-normen (Social Responsible Credit Management). Lees hier meer over SRCM.

Over SRCM

Neem contact op